princess Luv

Thursday 5 January 2012

Pagi dengan mata pandaku

Semalam aku tidur lewat lagi... gara-gara penyakit baru ni aku membaca sampai jam 1.30am hehehe.... nasib baik c luv dah memang tidur awal sebab letih training. hehehe.... syukurlah tamat juga novel yang baru aku baca hari sabtu tu. alahai mata panda ku kembali lagi, alah.... jangan risau aku tetap seperti biasa.... hahahaha.... pergi kerja pun kawan-kawan takkan perasan punya... Selepas tu akan aku belai baby baru lagi... hehehe telah aku katakan rumah aku bagai tempat kumpul novel-novel yang masih baru hehehe... lagipun hobi ni amat baik jika aku tidak lalai, betulkan! minat sesuatu boleh tapi jangan lalai itu sahaja... yang pastinya aku sudah kurang tengok drama korea... hehehe....

Walaupun dah pagi
aku belum lihat cahaya
walau terasa dingin pagi
namun aku belum lihat kelibat mu
Rupa-rupanya engkau juga rindu aku
dan aku terlupa sekarang baru jam 2 pagi
ah! patutlah engkau belum jelma
belum menyapaku
matahariku...


0 comments: