princess Luv

Thursday 19 January 2012

Benci tidak tapi tak suka....

aku tidak mahu bayangmu
juga bau mu
aku jelak dengar suaramu
walau sesayup udara menyampaikan
aku tetap
tak suka!

jangan sapa aku bila kau...
terlihat aku
terhidu harumanku
terlihat ramping bayangku
mahupun terang jasadku
aku tak rela menjawabmu...
kerana luka itu masih belum terubat

aku akan biarkan jika....
kau hanya terhidu harumanku
mencuri pandang aku
mendengar cerita ku
menyapa hal aku dalam laman kesayangan ku
kerana aku masih ada
Hati nurani!

tolonglah...
jangan tanya aku lagi
jangan ganggu lena aku
jangan.....



2 comments:

Fadleena J. Noo said...

So Cute... Suka sangat this poem... i like... Cukup mendalam pengertiannya.. Jgn heran kalo tetiba ada di blog akak... Just sharing...

itumatahariku said...

aku suka jika ada orang suka.... hehehe....
thanks my dear sister... sharing its seksi looo....
berkongsi rasa berkongsi minda...