princess Luv

Monday 30 January 2012

Demam mewujudkan rindu dihati........

Terpaksalah aku cuti untuk membelai novel pilihan ku... C Luv kata cutilah baca novel, selepas baik dari demam barulah baca balik... huhuhu sedih jugalah dengar nasihat C Luv yang prihatin dengan demam yang melanda aku. Kenapalah masa sekarang demam ni nak muncul. Aku baru start kerja setelah 9 hari ambil cuti untuk berehat. Geram!
Rindu masih terasa... menyucuk-nyucuk di hati, ye lah manja ku belum habis lagi pada novel baru ku. Belum pun mula aku dah demam... macam mana ni... takkan aku nak curi-curi mambaca... tau-tau lah C Luv tahap bimbangnya terlalu mengada-gada sampai terkadang aku rasa bertambah sakit pula hehehehe... Tapi aku bersyukur kerana perhatian C Luv amat menyentuh hati aku. Terlalu sayang rupanya dia kan... mana tak yang sakit ni manja sangat! hehehe selera macam-macam ada. Nasib baik C Luv layan juga... Thanks Luv...
C Luv deal ngan aku. Dia kata kalau nak novel baru kena sihat dari demam dulu dan cuti baca novel untuk sementara kerana demam. Wawawaaa.... dah pandai kenakan aku rupanya hehehehe... jadi aku pun bersetuju juga... ni kali lah... kalau aku sihat entah berapa buah novel yang akan aku angkut di kedai Harris hahahaha.... sedia-sedia ja ye Luv...

thanks Luv melayan kemanjaan ku di kala ini....

Aku kena rehat sekarang c Luv macam dah siap mandi hehehehe... ni pun aku curi-curi mengadap "Matahari ku"....

Rindu Melanda Aku....

0 comments: