princess Luv

Friday 3 February 2012

Dikala kau jauh....

sayang ku layangkan
udara tolong sampaikan sayangku
agar terus terpanah ke jiwanya
terus mengingati aku

kasih ku kaitkan jadi kalungan
ku kalungkan untuknya
agar terasa tersentuh kulitnya
terus merasa aku ada bersama selalu

tulus aku untuk mu
jangan pertikaikan adanya aku untukmu
tulus itu sukar ku mengertikan
walau ku lagukan untukmu
aku mahu kau merasakan
betapa aku hanya untuk mu

segalanya lahir menjadi satu
cuma itu yang aku ada untuk mu
mengertilah setiap langkahmu
 rindu menghiasiku
setiap nafasmu ada sayangku
nadimu cinta ku

bulan ku hantar pada malam mu
agar khabar ku sampai untukmu
aku cinta padamu
matahari penerang di kala kau leka
tika kau jauh
agar kau rasa bahang rindu

adakah kau terima salam ku
dari burung yang aku terbangkan
lalu ku titipkan salam
I Luv You Sayang...




0 comments: