princess Luv

Friday 30 March 2012

Tolong Buat Blog Untuk Adik Fiey eun hye

Waaccchhaaaa..... hehehe.... ha... inilah adik bila di ofis yang aku tolong untuk bangunkan blog dia. Tapi aku hanya tahu basic saja taklah terlalu pandai sangat. Best jugalah tolong adik ni, cepat sangat belajar. Memang dia minat sangat untuk buka blog dia sendiri tapi tiada tempat atau masa yang terluang untuk belajar. Ye lah... selalu sangat bz di ofis... hehehe aku faham sangat...

Blog comel yang dia bangunkan belum lagi di perhaluskan, banyak part yang dia perlu cantikkan seperti akak nya ni hahahaha.... gurau ja ba... Dia ni peminat OST KOREA tu la pasal dia mahu sangat buka blog sendiri. http://firegurlzz.blogspot.com inilah usaha dia belajar dengan aku sesingkat-singkatnya kerana hari ini dia last kerja bersama-sama dengan kami. Alahai rindulah aku ngan adik ni. Ye lah kalau di ofis dialah yang paling bising dengan ketawa dan suara dia. Tiadalah kawan bercerita dan tukar-tukar hobi di ofis ni huhuhuhu.... apa tidaknya sama-sama minat drama korea. Kalau keluar gila story korea satu ofis tu suara kami berdua ja hahaha.... sedihnya aku bila adik ni akan berpisah dengan aku malah kawan-kawan yang lain akan terasa ketiadaannya di ofis nanti. Tiadalah kawan aku untuk menyakat si uncle clement.

Chayok!!!!!! adik... teruskan minat yang ada... aku akan bersama mu biarpun jauh. Walaupun hanya angin menyampaikan pesanan ku pada mu. Walau hanya matahari ku menyapa mu. walau lagu ku mengetarkan jantung kita tetap akan berhubung. Walau dimana pun berada jangan lupa kami di jabatan patologi. Hehehehe kalau rindu sapa lah Matahari dia akan sampaikan salam rindu mu pada kami. Kalau ingin hangatkan kenangan kita layan lah song2soul agar kenangan terpapar kembali. 4get me not! Jangan lupa hantarlah khabar biarpun setakat di laman muka buku agar segala pertalian terjalin selalu.

Saranghe.... entah betul atau tak. hehehehe... kuat semangat untuk memperolehi sesuatu yang di inginkan. Dan jangan lupa juga Allah sentiasa bersama. Akak doakan moga adik dan family di murahkan rezeki ya.
Muuuuaaaahhhh...... Hugs!!!! salam sayang dari akak.....
glitter-graphics.com

2 comments:

Unknown said...

masyallah..akak..rindu la plak aku ma akak..hehehehe...asl jak ku dgar lagu ney..msti aku ingat ma akak ba..

itumatahariku said...

@fiey eun hye ya dek kmi d opis rindu sgt ni... Huhuhu.... Akak klu mkan ikan msin mesti tringat masakan ko ni... Jgn lupa hantr kabar tau... Hugsss!!! Muuuaaahhh miz u dek....