princess Luv

Tuesday 27 March 2012

Matahari mengantuk


Kesibukan menyerang lagi namun aku harus kuat untuk melayan karenah sekeliling ku. Hari ini aku menghadiri taklimat MS ISO, entahlah masuk ke tak dalam otak ini. Aku rasa macam satu pun tak masuk fakta-fakta yang di berikan oleh Dr. Ahmad Toha Samsudin Ketua Jabatan Patologi tadi. Ini mesti penangan mengantuk dan letih. Wah! awal pagi sudah rasa letih. Matahari baru memuntahkan haba aku sudah mengantuk lagi. Layan sakit kelopak mata kiri yang tetiba saja di serang bengkak entah pasal apa. Nak kata jerawat tiada pula, nak kata pitutan wow! palis-palis hehehe memang tak pula... nak kata terhantuk pun macam tak juga sebab rasa-rasanya semalam tak pula aku terlanggar mana-mana dinding... mungkin masa tidur kut... hehehe ... sekarang nak tutup mata pun rasa sakit... takpa lah yang penting aku still cantik hari ini. sabar ja... 

Layan lagu-lagu veteran yang channelnya di cari oleh mr. Clement... huuu... sabar saja hati ni... memang layan habislah lagu-lagu lama ni mungkin zaman-zaman nenek aku kut! hehehe... sampai teman sepejabat yang lain ketawa bila masuk ofis aku. Harap minda aku tak lah terus metro sangat sebab aku hampir mengantuk bila muzik mula mendayu-dayu, mulalah mata melayan panggilan bantal, tilam dan selimut... nasib baik di pejabat kalau di rumah sudah tentu aku layan lentok bantal peluk... 

Pearl power root aku sajikan ke tekak agar dapat menyegarkan aku. Namun hanya beberapa minit sahaja aku segar. Huhh! memang kau jugalah menang kalau pasal tidur... sekarang aku tengah menunggu pulang... yup pulang..... 5.30pm... 


0 comments: