princess Luv

Saturday 4 February 2012

Cerpen Cintaku Bertugu Nukilan Sejernih Airmata

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fairmatatulus.blogspot.com%2Fp%2Fbait-indah.html%3Fspref%3Dfb&h=TAQGBWlb2AQHaFhWO2iaAG1eCuR9SZS5WKQZEdG2CU8tJeA
wow... aku baru habis membaca cerpen pendek nukilan my luvly sister di laman bloknya airmatatulus.blogspot.com Sejernih airmata... memang menyentuh rasa cerpen 'Cintaku Bertugu'... berdebar juga aku membacanya sehingga mata ku turut menumpang rasa pada degup jantung ku... biarpun pendek tapi padat dengan kasih sayang...walau sebenarnya aku belum dapat kepuasan untuk membaca cerpen ini namun aku dapat rasa 'cinta, kasihsayang, tulus, marah dan segalanya kerana cerpennya terlalu pendek... belum pun sempat airmata ku jatuh cerpen yang ku baca sudah sampai ke penghujungnya....
waaa.... tahniah my sist... aku suka cerpen akan... teruskan perjuangan dan usaha sist... teruskan warisan seni absrak puitis family Abol Hassan...

Luv you... my sister aku sentiasa bersama azam mu...


0 comments: