princess Luv

Friday 24 February 2012

Kerna itu lewat tidur?


song2soul.blogspot.com

Entah berapa jam aku jadi peminat setia di hadapan laptop ni. Terkejut bila melihat jam telah menunjukkan jam 2 pagi. Ah! sepatutnya aku telah tidur... ahhhh..... esok bukan hari sabtu tapi hari bekerja... Jadi mata panda lagi lah ni, harap-harap juga migrain tidak menyerang. Setelah beberapa hari aku rehat membelai novel kini aku mulakan dengan membangunkan laman pautan blog itumatahariku.blogspot.com untuk aku menambah koleksi hobi ku. Tujuan blog ini di wujudkan agar aku dapat mengumpul lagu-lagu berserta lirik-lirik lagu yang aku sangat Luv Luv Luv...
Memang kerja gilaks! hehehehe.... sepatutnya aku bangunkan blog ni time cuti hujung minggu supaya blog ini sempurna dan cantik. Inilah kalau hati tidak sabar asyik mahu cepat saja... Nasib baik si Luv nyenyak tidur, apalagi ambil kesempatan untuk siapkan. Apapun aku bersyukur, biarpun tidak sehebat mana pun tapi aku telah mampu menyiapkan, Pelbagai idea cuba aku selitkan namun kemampuan ku hanya setakat ini sahaja buat waktu ini... Pagi yang meletihkan. Kaki aku pun sakit terasa kerana berlipat mengubah posisi entah ke berapa kali. Aduiii.... otak ku pun tak tahu mahu muntahkan apa lagi sekarang... daaa.... stop! sudah beku untuk malam ini. tidduuuuuuuuuuurrrrr.............

pagi jumaat, 2.15 pagi


Penat otak muntah drastik
jemari letih menari
mata? usah di tanya...
pasti kecewa memandangnya
aku harus.... tidur....

0 comments: