princess Luv

Thursday 25 November 2021

KEMANA SAJA AKU...

 wahai matahariku... tumpangkan rasa ini kepada mu....


Kemana saja aku... selalunya akan jadi macam itu. Aku terasa lelah namun aku mesti kuat. Kenapa harus aku kau dan kau perlu jadi patung contengan kau! Yes! kemana saja aku namun itu saja aku alami. tidak kira kau tinggi dariku mahupun terendah dari ku namun itu saja yang aku alami. KENAPA! perlu lagi kah aku kaji sumber tanah galian daun air dari asalnya kau dan kau selalu mengekori ku. Aku tidak perlukan EKOR beb! Aku tidak perlukan sokongan dan tagihan segalanya dari kau! Biar baru aku teduh mahupun lama ku berpijak dibumi itu tetapi kau tetap mengejarku setiap hentian ku. Dimana wangian haruman? Kemana kecantikan segala alam... adakah hilang dari isi nuraninya?

Aku harus kuat dan biarkan angin itu melimpasi ku terus berlalu tanpa ada debu menyingah ke wajahku... Kenapa harus ini yang aku dapat? Setiap kelompok yang baru bersama ku akan menjadikan titik hitam untuk ku. why!!! bila aku menyandarkan RASA resah sakit ini ke Syurgaku... satu sahaja jawapannya... CEMBURU... 

Pisau ketajaman cemburu itu memang sukar akan lari dari sifat-sifat hitam seseorang. KENAPA..... harus itu ada untuk di hidangkan kepada tetamu yang baru datang ke tempat kau! Aku hampir lelah di keliling bonika dunia seperti ini. Aku siapa dan Kau siapa... Tiada apa pun aku buat untuk kau tikam cemburu kau dan kau untuk kau bunuh aku. Karang aku sergah kau nanti kau tidak akun kau gila! Cukuplah... 

Bila aku ketahui itu biar dimana aku, aku akan cuba orak langkah tanpa kau sedar aku menjauh. Aku akan sunyi dari kau dan kau semualah... sungguh bahaya pisau yang kau hadapkan... tapi kau harus sedar yang DIATAS sentiasa memerhati segala luar dan isi kau... segalanya akan di kembalikan dan di situlah kau akan merasa pedihnya segala kejahilan kau itu di hitung!

Alhamdulilah aku bukan segila kau... jauh sekali untuk jadi segila kau... aku masih di keliling wangian harum... bunga yang masih cantik biar tidak sebanyaknya dan kecantikan nurani biar sukar di perolehi namun aku ada dan itu ada untuk aku... Alhamdulilahhhh terima kasih Allah....


Kenapa aku

Dimana adilnya untuk aku

Kau seperti itu tolong jangan dekati aku

walau dari awal... 

sungguh aku tidak perkan kau dan kau semualah!

0 comments: