princess Luv

Tuesday 3 January 2012

Selepas Cinta Alisya

Vanila dan Coklat
Inilah drama kegemaran aku, luv dan adik... selepas berakhirnya drama Cinta Alisya, beralih ke drama ini... kami akan menunggu setiap minggu untuk duduk di depan tv. Ntah kenapa aku, c luv dan adik suka sangat tengok drama ni. mungkin kerana ceritanya atau pelakonnya... hehehe tepuk dada tanya selera. sebenarnya aku ni kurang sanngat tengak drama bersiri versi malay ni hehehe... terbiasa dah tengok drama korea. Pemilih sangatlah katakan. C luv pn hairan tetiba saja aku berminat drama bersiri melayu ni... hehehe sampai ada satu ketika dia menyindir aku, kononnya aku minat pelakon heronya... hahahaha cemburu nampak! Sebenarnya, jauh panggang dari api.... aku mula terpikat dengan tajuk unik drama ni. Ye lah aku memang mula terpikat dengan apa-apapun dengan nama yang unik dahulu baru aku akan melihat rupanya... itulah yang menarik minat aku... dan satu lagi sememangnya aku memamg minat perisa vanila dan coklat... hehehe... teringatlah pula zaman remajaku yang pernah dan selalu di hadiahkan vanila dan coklat... hahahaha.... lupakan!... apapun yang penting.... Drama ni Aku Suka Sangat... Njoy dan tidak tertekan emosiku.... hahahahaha..

Nak Vanila Coklat?


0 comments: