princess Luv

Tuesday 3 January 2012

tinggalkan baby di rumah....

Aku akan sunyi di pejabat tanpa mu....
Hari ni mula kerja di tahun baru, dan selama cuti aku di rumah sahaja. kalau keluar pun 2 jam atau 3 jam sahaja dan selama 3 hari aku banyak menghabiskan masa aku dengan baby, Ops! jangan salah faham pula baby tu gelaran utk novel pilihan aku hehehehe.... macam orang lain juga terpaksa tinggalkan anak dirumah atau di tempat pengasuh kerana kerja, macam begitu juga diriku... hehehe aku memang tidak akan membawa baby ke kerja kerana bagi ku kerja adalah untuk bekerja dan di rumah adalah untuk istirehat... betulkan... lagipun nanti susah mau buat kerja kalau baby bersama... sekurang-kurangnya aku akan membelainya lebih lama setiap helaian dan bab-bab dalamnya akan ku sentuh dengan lembut dan cuba fahami baby... aku pasti merindu... namun rindu pada baby tidak akan mengganggu aku... jangan risau...


Baby miss u...
"Takkan Melupakan Mu..."
Novel yang sedang ku baca macam betul ja tajuk tu kan...

0 comments: