princess Luv

Sunday 1 January 2012

waa... di rumah ku bagai penyimpanan/ stok novel pula

Hehehehe..... macam tidak percaya pula... aku mula membeli dan menyimpan novel-novel pilihan ku agar aku tidak merasa sunyi di kala dilanda rindu pada novel... hehehe... setiap kali c luv bawa ke 1 borneo aku pasti tidak akan melepaskan mendapat satu atau tiga pembelian novel terbaru atau lama yang belum aku dapat dulu... pernah sekali aku begitu sedih sangat dan menyesal kerana menamguhkan niat aku untuk membeli novel Melafazkan Cinta kalau tak silaplah tajuknya... aduiii... masa nak beli novel tu aku masih terfikir-fikir lagi kerana di dalam genggaman ku ada 3 buah novel untuk ku bayar. justeru aku berniat akan membeli novel tersebut bila datang kembali. selepas 4 hari aku pergi lagi ke kedai Harris di 1B untuk memenuhi hajatku tapi.............. malangnya novel tu dah habis... aku rasa bagai nak meraung sahaja... ternyata novel tu memang Best! kalau tak kenapa novel tu laris di jual? huhuhuhu sedihnya aku bukan kepalang.... jadi aku cuba mengubat rasa luka dihati dengan mencari novel yang lain. gila pula rasanya? pernah aku bercerita tentang hobi ku ini dengan abah... abah tersenyum dia terus bercerita tentang novel dan pembacaannya... sememangnya aku dan abah memang mempunyai minat yang sama, tetapi! abah kata itu dulu semasa dia masih bergiat dalam penulisan cerpen dan sajak... sekarang abah lebih tertumpu kepada buku-buku agama dan motivasi... namun abah menceritakan juga tentang cintanya pada sastera penulisan ini... kagum aku mendengarnya... memang abahku mempunyai bakat seni yang sukar ku katakan. Itulah rahsia dan keistimewaan abah... aku suka sangat....

Kini aku meneruskan lagi pembacaan ku dengan novel berikutnya dan akan ku mulakan hari ini tetapi secara slow-slow hehehe tidak boleh rusing sangat... "Takkan Melupakanmu".... judul novel yang bakal aku belek tiap-tiap hari... walaupun aku sibuk dengan hobi gila aku ni namun aku tidak lupa melayan karenah c luv aku... heheheehe... c luv kata semenjak aku mula jatuh cinta dengan hobi ni aku makin manja pula... eps! betulkah? hahahaha..... aku kah yang berkarenah atau c luv... hahahaha.... lucu pula... apapun aku berterima kasih pada luv kerana faham tentang aku.... walau orang lain kata aku selalu di pegang c luv dan jauh dari perangai sebelum kenal c luv namun aku rasa bahagia dalam genggamannya kerana aku tidak pernah sakit selama bersamanya.... hehehehe

0 comments: