princess Luv

Sunday 8 January 2012

Penyakit malas?

Hari ni di rumah saja, malaslah mahu keluar pergi mana-mana. Lagipun hari ini aku nak habiskan Novel "Suami yang kubenci"... nasib baiklah dah habis baca hari ni juga... lagipun memang hati aku malas mahu jalan-jalan dalam seminggu dua ni sebab aku akan bercuti selama seminggu, ahh! masa tu nanti aku akan luangkan masa sepenuhnya dengan c luv, adik-adik dan abah... macam tak sabar rasa hati... macam-macam plan pula dalam fikiran ni. Aduiii penyakit malas pun mula bermaharaja lela di badan. Tapi takpalah... harap-harap sekejab ja penyakit ni!

Sabar ya... Luv... melayan karenah sayang mu ni... hehehehe.... ada aja yang di manjakan hehehe... best ba jadi isteri kepada Roslan Zainal ni... layan ja karenah isteri pujaannnya ni... syukur...

Adik-adikku... jangan lupa janji kita mahu jalan-jalan masa kakak cuti nanti. Kita bawa abah sekali ya... rindulah pula dengan mereka... termasuklah anak buah ku Puteri dan Wawis... Semoga mereka semua sihat sejahtera... yelah... diorang sahaja yang paling dekat dengan aku buat masa sekarang ni...

Esok mula kerja.... waaa nampaknya kejab lagi mahu iron bajulah ni.... baju c luv untuk seminggu kerja... hahahaha....penyakit ni kan, menjadi-jadi kalau ikut hati semua tak habis kerja... aku beristigafar berkali-kali untuk kuat semangatku membuat kerja. c luv hari ni bz dengan kerja luar... takpalah dia pun jarang keluar kalau lepas kerja...

Tika hati di ketuk syaitan
membisik melemahkkan jasadku
aku menyebut kalimah-kalimah-Mu
agar aku tidak tertangkap dan di kurung
aku gagahi segalanya
memukul syaitan durjana itu
dengan kalimah - Mu lagi!
agar aku tidak terus leka
tolong.... aku tidak mahu di nodai
syaitan durjana itu...
hahahaha aku ketawa....
bila rantai-rantai ayat-ayat- Mu Tuhan
merantai syaitan itu dari mengodaku...

Malas............


0 comments: