princess Luv

Thursday 22 December 2011

Kongsi minat

Berkongsi minat yang sama atau berlainan... pasti seronok sambil dapat menambahkan ilmu, keseronokan dan skill.. wah... perkara yang memenatkan fikiran dan jasad namun tetap seronok mengkaji, betulkan?di sini saya akan berkongsi setiap novel-novel yang saya baca dan suka.

menilai! ops... sorry saya belum layak untuk jadi penilai... saya cuma membaca dan merasa  plot-plot yang di garap begitu cantik dalam novel pilihan saya... saya memilih bukan kerana penciptanya tapi dari segi sinopsisnya. 

perangai yang pelik sikit.... saya tak sanggup berkongsi novel hehehe... saya lebih suka membeli dan tak suka meminjamkan... sayangggg.. takut tak di kembalikan dan rosak... biar rosak di tangan ku jangan rosak di tangan orang lain hehehe anehkan? berkongsi cerita dan rasa aku rela tapi hartaku itu sukar ku kongsikan...

Dan... kerana itu saya akan kongsikan melalui apa yang saya rasa dan fahami dari novel pilihan. Tujuannya bukan untuk menunjuk hanya sekadar berkongsi ceritanya.

Tunggu.... akan ku upload satu persatu picture novel pilihan
Rupa-rupanya minat kita serupa.....
jangan abaikan aku jika kau suka
jangan pandang aku jika kau benci

0 comments: