princess Luv

Thursday 29 December 2011

Alhamdulilah.... siap juga akhirnya...

huuu.... penat juga hari ini...mencabar sungguh kerja hari ini... letihnya jari-jari ku menaip kerja-kerja yang perlu di selesaikan hari ini juga... tidak boleh tangguh-tangguh pula tu... sabar saja hati ini... wahai jari-jari comelku bertahanlah ya, aku tahu kita sangat letih tapi kita harus selesaikan juga hari ini... Alhamdulilah semuanya sudah selesai. Kenapalah akhir-akhir kerja diberi begitu sahaja tup tup tup kena siapkan hari ini juga sebab kununnya EP tutup jam 7.00pm ni... wah... betul-betul mencabar keimanan aku.

Walaupun penat dan geram juga tapi aku tidak berasa sunyi biarpun aku hanya tinggal seorang sahaja di bilik ini.. alaa aku memang selalu seorang pun hehehe... aku di temani suara radio seperti biasa agar aku tidak berasa sunyi dan tertekan. Syukur alhamdulilah semuanya sudah aku siapkan, kerja-kerja akhir tahun sangat menguji ketahanan emosi, mental dan badan sebab itu aku perlu bersedia dengan apa sahaja yang mendatang...

walau aku sibuk macam mana pun namun aku tetap mengingati mu... 

0 comments: