princess Luv

Saturday 31 December 2011

Tahun Baru 2012?

Tahun Baru.... meriah hanya di sini.....
Tahun baru ini aku hanya di rumah bersama-sama lap top dan adik ku... aku pun malas nak keluar berjalan-jalan, lagipun c luv sibuk dengan urusan luar... walaupun aku di rumah namun aku dapat juga mengadap skrin kesayanganku, bolehlah aku memulakan lembaran baru, Novel yang baru selepas aku menghabiskan masa ku membaca Novel 7 Hari mencintaiku... waaa sampai jam 5 pagi baru tidur... memang berbalui pengorbanan masa ku itu, c luv pun faham tentang aku... hehehe... terima kasih Luv... Hari ini aku di rumah, Tahun baru di rumah... Mengadap tv dan laptop... dan aku rasanya belum mampu membuka novel yang baru ku dapatkan kerana bahang Novel 7 Hari Mencintaiku masih terasa dan aku masi mahu teruskan perasaan itu... apa tidaknya, rugilah aku kalau tidak menghayati perasaan itu... tidak pasal-pasal sanggup tidak tidur malam semata-mata nak habiskan kisah cinta sejati itu.... huuuuu terasa letih dan mengantuk sampai sekarang... tapi aku Puas!... hehehehe

Tahun baru ini aku ingin meneruskan azam dan semangatku... jangan cuba jadi penceroboh semangatku untuk aku lemah meneruskan azam ku... tidak akan ku coretkan di sini cukuplah hanya aku sentiasa mengingatinya.... semoga semuanya akan terlaksana...

Ya Allah Engkau kejutkan lah aku jika aku terlena, Engkau iringilah aku dengan Rahmat-Mu... hanya Engkau yang mampu mengubah takdir ku....

Selamat Tahun Baru

0 comments: