princess Luv

Wednesday 22 August 2012

Raya ku 2012

Salam Lebaran untuk para penghuni alam semesta ciptaan Tuhan yang terlalu indah untuk di terokai dan di nikmati.... Alhamdullilah.... itu lah Malaysia....

Sejalan dengan berlalunya Ramadhan tahun ini, kemenangan akan kita gapai
dalam kerendahan hati ada ketinggian budi
dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa
dalam kesempatan hidup ada keluasan ilmu
hidup ini indah jika segalanya kearan Allah SWT
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR BATIN...

Raya ini aku masih tidak puas menikmatinya... bukan pasal raya sebulan sahaja cuma aku tidak cuti raya untuk menikmatinya bersama keluarga yang aku cinta. Ye lah... aku yang menurut perintah... hehehe.... apapun aku bersyukur walaupun hanya sampai raya ke 3 sahaja aku bersama keluarga dan saudara tercinta berjumpa dan berkumpul ramai2, itulah kesempatan yang mampu ku luang untuk bersama. Tapi saudara yang jauh-jauh Princess menyusun sepuluh jari memohon maaf dari kejauhan kerana tidak dapat terbang ke sana. Oleh itu, princess terbangkan potret-potret lebaran untuk hiasan minda dan mata agar khabar dari jauhan terjawab.... 


Satukan tangan, satukan hati, itulah indahnya silaturahim, di hari kemenangan kita padukan, keikhlasan untuk saling memaafkan....
Keluarga Abdul Hamid Abol Hassan bersama menantu

Bila hati saling terpaut rasa cinta terjalin indah, bila salah dan lhilaf telah terjadi maka mohon maaf lahit dan batin atas kesalahan....
C Luv dan Me... 
Raya ke 2 - rumah ipar

1 Syawal sudah tiba, Takbir bergema menggegar jiwa, jika ada salah dan dosa, maaf di pinta di hari mulia....
Princess Diaries
Jangan sia-siakan lebaran kita..


Ingin mengucapkan selamat hari raya, kepada yang jauh di mata, ingin menghantar kad raya, posmen ambil cutilah pula ~ pantun
Kak Riney, Lily and Ati
Raya ke 1 - Rumah Takis


Kami berkunjung-mengunjungi ke rumah saudara marah. meminta maaf agar dosa di hapuskan, anak-anak muda berasa sungguh gembira, sanggup berbaris panjang dapatkan duit raya hehehe
Gurauan di pagi raya ke 2 

Ramadhan berlalu du ulit rindu dan sendu, Syawal yang tiba disambut penuh syukur dan ceria, Semoga berbahagia pada hari lebaran...
berkumpul di pusara mertua...

Sebening wuduk, sesuci Al-Quran, Seindah dan setenang hati yang tiada benci, Iri hati dan dendam, Jika tangan tak sampai berjabat, Jika wajah tak bersua, Bukalah pintu kemaafan, Saya menyusun 10 jari memohon jutaan ampun dan maaf...
Pusara Bonda 

Pusara Mentua


Syawal tiba pelbagai rasa dalam hati ini, Aku bersungguh-sungguh menghayati lebaran ini, aku ingin kongsi rindu ini pada semua yang aku sayang. Syawal dalam Masihi ini terasa bagai bintang berkelip-kelip di mata ku, C Luv peneman setia di mana sahaja aku berada... menjadi sumber potret senyuman ku. Terima Kasih Ya Allah... kerana menciptakan Ramadhan dan Syawal untuk di Rasa oleh Umat Mu... Syukur Alhamdulilah.... 


0 comments: