princess Luv

Saturday 7 April 2012

Ipad samsung galaxy tab

Aku seronok tersenyum hingga ke telinga,bila di hadiahkan c Luv benda alah ni hehehe..... ye lah semua ingin merasa apa keistimewaan dapat memilikinya. Thanks Luv much much much Hugs!!! muuuaaah.... aku sangat menghargainyan.... 

Belum pun sampai di rumah aku sibuk membelek-belek hadiah comel ni. Sukar juga untuk aku menjadi sahabat karib benda ni. Ye lah aku bukannya arif sangat pakai benda macam ni hehehe..... Terkadang aku terfikir macam mana rasa selesa dan seronok memakai ipad ni. Nak tekan pun susah nasib baiklah jari jemariku ni sangat cute kalau kena jari C Luv entah apa nasib ipad ni yee... hehehe iktibar dari hp nokia... C Luv memang susah nak tekan kalauboleh dia nak hp n 3310 ja sebab senang tekan. Tapi tidak apa dia lihat aku mahir dan suka sangat dengan komputer sebab tu dia terbangkan hadiah ni untuk princes diaries menyambung hobi penulis yang tak berdaftar hehehehe..... gurau ja...

Setelah beberapa jam aku cuba menjadi sahabat karib benda ni kini aku faham deritanya juga pakai benda macam ni hehehe... keistimewaannya memang senang di bawa kemana sahaja namun keselesaan menggunakannya belum aku terasa lagi. So buat masa ni kita jadi sahabat untuk main games fb ja yee....  dan sahabat music ketika sunyi... 

Kini c Luv berkata "boleh lah sayang main internet di mana sahaja berada yang penting call dari abg jangan pula tak dengar" hehehe itulah pesanan c Luv pada sang princes diariesnya ini.... terasa lah pula hehehe.... Apa pun aku masih berfikir, apa yang selesanya guna ipad yee? baik aku bawa lap top aku tu ke sana ke mari senang lagi guna biarpun terpaksa membawa satu beg lab top yang rasanya menyakitkan bahu hehehehe...... 


Sebenarnya aku malu... hehehehe belum mahir guna lagi teman baru aku ni... sshhhhhhh...... ipad  best....

0 comments: