princess Luv

Friday 15 June 2012

Drama ber siri - NAZIHA

Cintailah ciptaan dari negara sendiri 
Drama inilah bakal menjadi santapan mata ku bila  drama Bunga-bunga Syurga abis ku jelajahi. Aku 
sangat berharap agar drama ini juga dapat mendabat hati ku untuk jatuh dalam fantasinya hehehehe..
 Drama melalyu aku selalunya memilih, entahlah kekadang cerita-cerita yang di sajikan setiap plot buat aku bosan, sebab tu aku jarang juga tengok dram-drama melayu ni. Tapi sekarang aku lihat banyak drama-drama yang sudah meletop di garap oleh penulis-penulis tempatan kita mahupun pembangunan dramanya yang dia corak cantik oleh si pengarah. Apapun aku akan tunggu drama ni pada jumaat malam ni, lagipun pelakon drama ni sangat comel dan memang aku suka dari drama Vanila Coklat musim lalu.



0 comments: