princess Luv

Friday 15 June 2012

Aku .... Me....

Burung-burung berlagu riang ria mendengar khabar Snow white akan terjaga dengan adanya sang putera yang bakal datang mencium dan memberikannya cinta sejati. Begitulah hari ku bila terasa lebih di sayangi dan terjaga oleh c Luv sehingga aku rasa makin kuat makan hehehe...

Hari ini ringanlah pula jemariku ini mengambil picture sang puteri yang terlalu sibuk dengan tugas harian, lihatlah di bahagian belakang terlihatlah fail-fail yang perlukan tindakan hari ini untuk santapan raja di hutan minggu depan. Namun ia tidak meragut riang riang di hati ku untuk menikmati jumaat yang indah ini. Semoga Jumaat ini Allah memberkati hubungan kasihku antara c Luv dan aku, antara keluarga tercinta dan aku, antara teman-teman sekerja dan aku, antara alam sekeliling dan aku, antara segalanya dan aku... kasihku sentiasa ada kerna adanya Allah.... Semoga Allah murahkan rezeki di sekian alam walau di pelusuk mana pun ini  agar semuanya akan ingat betapa kasihnya Allah pada sekian alam. Begitulah kita saling sayang menyayangi walau bagaimana pun kita di perlakukan namun ada batas-batasnya juga... amin...

Sesungguhnya sang princess  amat menghargai pada sekalian sekeliling yang menghargainya... kerna perhatian, kerna kasih dan sayang princess diaries masih berada tanpa beradu lama lagi.... oopppsss!!! maaflah sesiapa yang terbaca contengan ini yang hampir termuntah dan terjelir lidah, manalah tahu ada tergeli rasa kerna menyesal tersinggah di sini. tak apa ignore aje... apapun terimah kasih melawat sebentar di sini...

 





Hak cipta terpelihara ... Princess Diaries...

1 comments:

Fadleena J. Noo said...

Very the very.... Syahdunya jiwa... For 'Me' Congrats kerana telah menerima, memiliki, menyempurnakan hidup sang 'luv' yang memang menyayangimu....